Mini Lekcja Odchudzania – Mini Trening na Uda i Pośladki

Posted by | Wrzesień 04, 2018 | MOTYWAACJA | No Comments

No to TERAZ… (nie jutro!! nie za tydzień!! nie od poniedziałku!!) ….właśnie TERAZ… jest pora na TRENING 🔥🔥🔥

Tym razem ćwicz Dupa i Uda!! Chcecie?? 👍👍💣💣

🚫 DOSADNIE, STANOWCZO, aby wykrzesić z Was tę drzemiącą, wewnętrzną ➡️SIŁĘ!! 🔥⬅️

Bo ja wiem, że czasem ciężko wymagać samemu od siebie, a Ja tu jestem od tego!!! Więc nie bój, nie zginiesz!!

  • I nie ważne czy masz czas, czy nie masz czasu… (trening trwa nie dłużej niż 35minut)
  • Czy masz pieniędze, czy nie masz pieniędzy… (udostępniłam mnóstwo porad za free)
  • Czy stoisz w korku, czy jedziesz autem… (ale nie ćwicz za kierownicą)

TRENING MUSI BYĆ ODBYTY!!
➡️ZASUWAJ Z TEMATEM!! 💣

🔝🔝 Mini Lekcja nr 1🔥🔥🔥

Na co? Po co Ci to?? Co Ci to da??

👍Na silny DUP, który jest ważny w każdym INNYM treningu.
(ciężkie treningi ze sztangą, plyometryczne skoki, czy nawet bieganie po bieżnii)

👍W dobie dzisiejszego syndromu „braku pośladka”, zrób coś, czego nie zrobili inni – wytrenuj sobie DUP!!

👍Prosta postawa, brak bólów lędźwi, odciążony kręgosłup

➡️Opis treningu:

 PS. Więcej, czyli pogłębienie tematu będzie na moim kursie on-line, o którym usłyszycie pod koniec września

  •  na powtórzenia:
    po 20 powtórzeń – 2 serie początkujący;
    3 serie średnio-zaawansowani;
    4-5 serii zaawansowani

LUB jeśli nie masz czasu

  •  na czas: 
    20 sekund ćwiczenia każdej nogi na każdą stronę w 4 seriach i 10 sekund przerwy
    30 sekund ćwiczenia i 15 sekund przerwy
    45 sekund ćwiczenia i 20 sekund przerwy

Powtórz tak 3 Obiegi w obwodzie:

  •  tyłek będzie palił ( i ma paleć!!)
  • udo spłonie ogniem wiecznym (i ma płonąć)

No ma być poprostu OGIEŃ W DUPIE

About Emilia Warakomska

Leave a Reply