Emilia Warakomska – Peak Performance, Trener, Szkoleniowiec

9 zasad dbania o zdrowie. Inne niż zazwyczaj słyszysz.

Posted by | sierpień 20, 2015 | MOTYWAACJA | 4 komentarze
9 zasad dbania o zdrowie. Inne niż zazwyczaj słyszysz.

9 zasad dbania o zdrowie. Inne niż zazwyczaj słyszysz.

Uwaga SPONTANICZNY wpis, powstał z myślą obalenia stereotypów myślenia nt diety i zdrowego podejścia do odchudzania. Wzięłam na klatę zasady, które na swoim fanpage napisała jedna z mainstreamowych trenerek. Chwyciłam się przy niektórych za głowę. Wywaliłam te średniowieczne zasady, które już są nieaktualne i sprzeczne z fizjologią człowieka.


W zamian za to, znajdziecie SAME KONKRETY I PRAWDZIWE, AKTUALNE wiadomości w zakresie żywienia i dbania o swoje ciało, zarówno jak i psychikę.
Ciało i Psyche idzie w parze ze sobą i nie można tego oddzielać. Jeśli zadbasz o ciało… Twoje psyche się zmieni. Jeśli więc daleki jest Ci przekaz pani Ewy, i do Ciebie nie trafia, typowe dla niej miauczenie (do którego osobiście nic nie mam!!) To zapraszam Cię do tego wpisu. Tu znajdziesz SAME KONKRETY!!

 

1. Trenuj!! Krótko, intensywnie!! LICZY SIĘ JAKOŚĆ POWTÓRZEŃ. Jeśli jesteś początkująca skup się bardziej na technice, naumianiu sie czucia mięśniowego, świadomości swojego ciała – to jest KLUCZ do efektów!! Jest to trudne, ale jest do zrobienia!! 🙂 🙂 

 

2. WYLUZUJ!! Nie trzep się po pysku, za to, że odpuściłaś trening… albo tydzień treningów!! Nie samym ciałem człowiek żyje!! Wysiłki NAKŁADAJĄ SIĘ na siebie!! Przerwa nie spowoduje, że efekty zanikną.
Nie złość się sama na siebie, jeśli akruat nawał obowiązków nie pozwala przyjść do fitness klubu (UWAGA!! ROZRÓŻNIJ!! nawał obowiązków, a nie czyste lenistwo i zajadanie czipsów przed TV) 🙂 🙂

 

3. NIE pękaj, ze umrzesz z głodu, jak nie zjesz 6 posiłków w ciągu dnia!! Zwłaszcza jeśli staje się to wymówką, aby zjeść coś słodkiego, lub szybkiego na mieście…. Czasem naprawdę LEPIEJ SIĘ PRZEGŁODZIĆ, niż zjeść byle co….
…BTW…. A kto w ogóle wymyślił 6 posiłków dziennie?? Sprawdzaliście to??

 

4. ZAKWASZAJ SWÓJ ŻOŁĄDEK!! Tak, zakwaszaj… Woda z sokiem cytrynowym, albo ocet jabłkowy (broń boże nie spirytusowy!!… naturalny, pasteryzowany… dostępny na www.natule.pl)

 

5. TŁUSZCZ – to Twój przyjaciel i spalacz tłuszczu!! Tłuszcz syci na długo. Powoduje, że głód zostaje zahamowany na baaaaaardzo długo!! Łyżka prawdziwego masła przed snem – naturalny suplement CLA.. jeśli chcesz pozbyć się cellulitu. Sprawdź mój wpis na blogu (http://boskie-cialo.pl/czy-tluszcz-spowoduje-ze-przytyjesz/)

 

6. JOD – to nie tylko przyjaciel tarczycy!! Jod przede wszystkim kumulowany jest w tkankach piersi, śliniankach, płynie mózgowo – rdzeniowym, mózgu, jajnikach, NERKACH, stawach, tętnicach i kościach. Dlatego nie ma potrzeby odstawiania soli.
Sól Himalajska – POLECAM!!

 

7. Unikaj węglowodanów na śniadanie. To prowadzi do insulinowego rollercoastera, insulinooporności, a potem cukrzycy. Węgle z rana hamują spalanie tłuszczu w ciągu dnia!!

 

8. To nie prawda, że smażony i tłusty posiłek pozbawi Cię energii – to MIT!! Niepoparty badaniami. Rozpowszechniany przez ostatnie 30 lat… A kłamstwo powtarzane wielokrotnie… wiecie czym się staje… 🙂
Jajecznica smażona na maśle klarownym na śniadanie da Ci zastrzyk energii na BAAAAAAARDZO DŁUGO!! Nie spowoduje też wyrzutów insuliny, tzn. że nie zahamuje spalania tkanki tłuszczowej na resztę dnia.

 

9. Zapisywanie co jesz samo w sobie, nie spowoduje, że zmienią się Twoje nawyki. NAWYKI ZMIENIASZ TERAZ I TUTAJ SWOIM DZIAŁANIEM AUTENTYCZNYM!! Zapisywanie jest OK, na początku, i TYLKO WTEDY, gdy masz kogoś, kto będzie potrafił Ci pomóc zinterpretować zapiski  🙂

 

10. Nie wszystko na raz … Daj sobie czas!! ZGADZAM SIĘ!! To, że nie wszystko na raz yest OK zasadą. 

info

About Emilia Warakomska

4 komentarze

Leave a Reply