2 najważniejsze wskazówki na boskie ciało

Posted by | Październik 16, 2017 | MOTYWAACJA | No Comments

2 najważniejsze wskazówki na boskie ciało

Chcesz mieć płaski brzuch, smukłe uda, podniesione pośladki, jędrną skórę bez cellulitu? Wiele osób, które chcą zmienić swoje ciało, zmienić sylwetkę, schudnąć aby lepiej się poczuć, zgubić zbędną tkankę tłuszczową, wysmuklić uda, albo podnieść pośladki popełnia podstawowy błąd, a mianowicie… Bądź mądra. Trenuj z głową. Oto 2 najważniejsze wskazówki na boskie ciało.

 

Gdybym miała dać…. 2 najważniejsze wskazówki ….dla każdej ćwiczącej Kobiety …niezależnie od tego, czy swoje treningi rozpoczyna, czy jest już zaawansowana i ćwiczy już wiele lat!!

1. Pierwsza wskazówka na boskie ciało:

STOP DOING CARDIO!!!!

Podstawowy błąd wielu ćwiczących. {Temat największych błędów rozwijam w tym wpisie} Chcę schudnąć – będę biegać. Miliony godzin cardio, obłożone orbitreki i bieżnie, steppery. Nie jest tu jednak błędem samo bieganie, albo korzystanie z tych urządzeń.

  • Błędem jest brak odpowiedniej intensywności treningu.
  • Brak wykonania tego treningu w odpowiedniej porze dnia, lub po odpowiednim posiłku.
  • Brak przygotowania organizmu i wejścia w tryb spalania tkanki tłuszczowej.
  • Tkanka tłuszczowa nie spali się po 20minutach od rozpoczęcia biegu.
  • Ani wtedy, gdy będziesz biegać na bieżni przez 60min.

Brak elementarnej wiedzy z fizjologii działania i funkcjonowania Twojego organizmu powoduje szereg podstawowych błędów podczas treningu, i tym podobnych frazesów: “im więcej biegam tym więcej spalam”, “im dłuższy trening tym więcej tłuszczu wytapiam”; “pot to łzy tłuszczu”… albo w drugą stronę… umiarkowane tempo ćwiczenia (bo tak pisało w jakiejś “damskiej gazecie”). No więc jadę na orbitreku i gadam z koleżanką, bo muszę umieć mówić podczas umiarkowanego treningu 🙂

… bleeeeee

2 najważniejsze wskazówki na boskie ciało

2. Druga wskazówka na boskie ciało:

START PUMP YOUR MUSCLES!!!!

Czyli coś, czego większość ćwiczących kobiet chce uniknąć. Wybierając zajęcia grupowe, albo ćwiczenia na orbitrekach. “Ja nie chcę mieć mięśni”, “Ja nie chcę wyglądać jak kulturystka”, “Ja nie chcę tego i tamtego”

A czy chcesz mieć jędrny tyłek, płaski brzuch i ciało bez cellulitu? Chcesz by Twoje ciało nie zachowywało się jak galareta? Chcesz bez wstydu założyć bikini, sukienkę na ramiączkach.

Temu właśnie służy trening siłowy. Aby ciało było jędrne, musi mieć się na czym opinać. Do tego potrzebne są mięśnie. Co nie znaczy, że trening z oporem spowoduje ich nadmierny rozrost. Bo aby to się stało musiałabyś bardzo restrykcyjnie poświęcić się sportom sylwetkowym. A na to uwierz mi nie masz czasu i hajsu. Bo wiąże się to z treningiem 5-6 razy w tygodniu, restrykcyjną dietą, i suplementacją.

Podstawowy trening z oporem spowoduje, że twoje ciało się ujędrni, cellulit zacznie znikać, brzuch stanie się płaski, a uda smukłe. Jednak trening ten musi być dobrze wykonany. Zacznij też myśleć o tym co będzie za 5 lat, bo po 25 r. życia tracisz regularnie 10%  masy mięśniowej co roku. W praktyce oznacza to pogłębienie problemów, z którymi teraz się borykasz, czyli brak jędrności ciała, obwisła skóra, bądź galaretowate ciało. Waga nie wskazuje większej różnicy, jednak wygląd sylwetki odbiega od tego, który miałaś np. 5 lat wcześniej. Dzieje się tak dlatego, że mięśnie są kosztownym w utrzymaniu piecem energetycznym. Tracąc szybko na wadze – tracisz mięśnie i jędrność swojego ciała.

Jak mogę Ci pomóc?

  • Konsultacja on line
  • Strategia żywieniowo – treningowa
  • Pomoc w zmianie stylu życia

 

Jeśli masz jakieś pytania – zadaj je w komentarzu bądź skontaktuj się ze mną przez formularz na stronie.

Zapraszam Ciebie również do mojej grupy na FB (możesz też wypełnić ankietę) oraz do regularnego odwiedzania tego bloga 🙂

About Emilia Warakomska

Leave a Reply