4 największe błędy odchudzania!

Posted by | Czerwiec 27, 2017 | MOTYWAACJA | 6 komentarzy

 

Poznaj

4 największe błędy odchudzania

na każdym jego etapie. Dowiesz się, jakich 4 błędów konkretnie unikać, jeśli chcesz wyjść z pułapki ciągłego odchudzania, efektu jojo i poczucia porażki. Jeśli chcesz zacząć zmieniać swoje ciało raz na zawsze. Musisz zacząć traktować to poważnie.

Po Co to??

Ponieważ aby osiągnąć trwały, mierzalny i długofalowy efekt potrzebujesz STRATEGII DZIAŁANIA. Ale o strategii – będzie kurs on-line 🙂 Natomiast teraz dowiesz się, od czego zacząć, albo …czego lepiej nie robić, aby skutecznie schudnąć i cieszyć się wymarzoną sylwetką (bez efektu jojo).

 

#1 BŁĄD ODCHUDZANIA

Brak jasno sprecyzowanego Celu. Jak pewnie wiesz, bądź słyszałaś wielokrotnie cel musi być SMART. Natomiast bardzo często zdarza się, że Kobiety przychodzące do mnie na konsultacje, tak naprawdę …same nie wiedzą czego chcą. Często słyszę: “chcę się wyrzeźbić, ale nie chcę mieć mięśni”, “chcę schudnąć, ale nie chcę wyrobić sobie mięśni”, “chcę schudnąć tylko z brzucha”, albo “chcę schudnąć tylko z ud i pośladków”. To brzmi jak pobożne życzenia, a nie konkretny CEL, który chcesz osiągnąć. Bez sensu szukasz motywacji, jeśli sama nie wiesz, do czego chcesz się motywować. A więc ustalenie Celu, powinno być pierwszym krokiem do jego osiągnięcia.

#2 BŁĄD ODCHUDZANIA

Brak zindywidualizowanego planu Treningowego. Jest to bardzo częsty błąd. Niestety obserwując Kobiety na siłowniach, czytając mejle od Was, przeprowadzając z Wami setki rozmów – słyszę o treningach z kartki, treningach z Mel B, treningach z YT, albo innych takich. Na siłowniach najczęściej kobiety ograniczają się do maszyn Cardio, albo do strefy maszyn oporowych. Niestety, taki trening ani  nie jest efektywny, ani nie przynosi upragnionych rezultatów.

#3 BŁĄD ODCHUDZANIA

Brak indywidualnie dopasowanej diety. Dieta z gazety, z szablonu u dietetyka, dieta oparta o mierzenie kalorii (pisałam o niej tutaj) , itp… Jeśli nie znasz swojego organizmu, to na jakiej podstawie łapiesz się za diety z gazet? Masz zupełnie inne potrzeby niż Twoja koleżanka, to dlaczego korzystasz z jej planu? Jest jasne, że to nie zadziała. Przynajmniej nie na dłuższą metę. Jeśli po kilku dniach diety u dietetyka, rzucasz się na serek danio, albo zjadasz kilogram owoców – to błąd. Przechodzisz na dietę, a  potem …tęsknisz za jedzeniem, którego sobie odmawiasz? To znak, że dieta jest źle zbilansowana. Trzeba również pamiętać, iż niemożliwe jest zmienić dietę z dnia na dzień. To powinna być cała strategia działania. Inaczej, robiąc to co do tej pory, będziesz osiągać dokładnie te same rezultaty.

 

#4 BŁĄD ODCHUDZANIA

Negatywne przekonania nt odchudzania. Przekonania te biorą się najczęściej z przeszłych doświadczeń. Jednak doświadczenia te były spowodowane dwoma podstawowymi powodami:

– nie miałaś wtedy strategii skutecznego działania 
– działałaś po omacku.

Stosowałaś nieefektywne treningi, nieefektywną dietę, nie miałaś długoterminowego planu, jasno określonego celu. To doprowadziło do porażki, braku efektów bądź efektu jojo. Kilka takich prób, kilka razy się poddałaś, więc masz negatywne przekonania i jesteś zniechęcona do tego, by zabrać się do kolejnej próby odchudzania. Albo nie wierzysz w to, że w końcu Ci się uda… Te przekonania mogą Cię sabotować na Twojej drodze do sylwetki marzeń. Świadomość tego, to już KROK DO ZMIANY. Dlatego strategia skutecznego odchudzania powinno zawierać elementy zmiany nastawienia.

Dodam jeszcze, że tu jest wyzwanie i pole do popisu, ponieważ to właśnie nad głową najczęściej trzeba pracować:


– aby wyrobić poprawne nawyki żywieniowe,
– aby przestać sobie odpuszczać,
– aby działać skutecznie i konsekwentnie, bo takie właśnie działanie buduje pewność siebie i swojej skuteczności w działaniu, a także budują dyscyplinę,

Poza tym, wszystkie te błędy łączy jeden wspólny mianownik: DZIAŁANIE PO OMACKU.  Jest to jedna z najgorszych strategii. Działanie z doskoku. Z mojego potężnego doświadczenia trenerskiego wynika, że to zawsze prowadzi do porażki, zniechęcenia i braku efektów.

A więc czekaj na mój kurs, z którego dowiesz się, jaką dokładnie strategię objąć. Wskażę tam same  konkrety:

– konkretne ćwiczenia,
– jak ustalić Cel, który osiągniesz
– konkretne strategie dietetyczne,
– przykładowe narzędzia zmiany przekonań

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, to dodaj komentarz i zastosuj moje zasady, aby cieszyć się jędrnym i płaskim brzuchem. 🙂

A jeśli chcesz więcej wartościowych informacji to zapisz się na moje szkolenie, z którego dowiesz się jak przejść od wiedzy do działania. Dołącz do 5 tys. osób, które przeszło mój kurs i ciesz się świetnymi rezultatami.

Możesz również dołączyć do grona osób, które wypełniły Ankietę i dowiedziały się, jakie błędy muszą wyeliminować, aby ćwiczyć bardziej skutecznie.

About Emilia Warakomska

6 komentarzy

Leave a Reply