Nigdy nie będę chuda

Posted by | MOTYWAACJA | No Comments
jak zaakceptować ciało

jak zaakceptować ciało

Ten wpis jest dla Ciebie, jeśli myślisz, że nigdy nie będziesz chuda. Dlaczego? Bo poniekąd masz rację, a po drugie – postaram się Tobie wybić z głowy marzenia o byciu “chudą laską” i jakimkolwiek “odchudzaniu się” dla efektów. Jeśli więc do tej pory dopadały Cię frustracje, ciągle borykasz się i walczysz ze swoim ciałem, płaczesz po nocach ze względu na nadprogramowe kilogramy i na to, że Twoje ciało odbiega od ideału… to ten wpis ZDECYDOWANIE JEST DLA CIEBIE.
Czytaj więcej

Postanowienie noworoczne czy Cel??

Posted by | MOTYWAACJA | No Comments

metamorfoza patrycji

Wiecie co kocham te noworoczne “postanowienia” stawiane sobie co roku. Nowy rok, nowa Ty. Nowy rok i nowe życie. Nowy rok i nowe postanowienia, no teraz to już będzie zajebiste życie…. i co? Nic z tego nie wychodzi 🙁

 

Tak mówiąc wprost i bezpośrednio (bo po co kłamać?). Uwielbiam te teksty, bo one brzmią tak super medialnie. Ale poza tym nic ciekawego do życia nie wnoszą. Żadnej wartości. Żadnej nauki. Czytaj dalej jeśli chcesz wiedzieć jak zamienić porażki postanowień w sukcesy i zwycięstwa…

 

Czytaj więcej

Tryb spalania tkanki tłuszczowej – cz 2

Posted by | MOTYWAACJA | No Comments

tryb spalania tkanki tłuszczowej cz 2

W poprzedniej części na temat trybu spalania tkanki tłuszczowej. Zobacz:  Tryb Spalania Tkanki Tłuszczowej cz. 1  Ponieważ znajdziesz tam odpowiedzi na podstawowe pytania na temat tego:

  1. Dlaczego to co robisz do tej pory nie działa i nie będzie działało?
  2. Co się musi zadziać, abyś zaczęła spalać tkankę tłuszczową, czyli…
  3. Fakty i mity na temat spalania tłuszczu

Jeśli chcesz to poznać, koniecznie czytaj dalej a na zawsze zmienisz podejście do odchudzania i gubienia tkanki tłuszczowej i poprawy sylwetki. A przede wszystkim własnej atrakcyjności.

Białkowo-Tłuszczowe Śniadanie

Posted by | MOTYWAACJA | No Comments

Białkowo - Tłuszczowe Śniadanie

Białkowo – Tłuszczowe Śniadanie

 

W dzisiejszym poście mam propozycję na białkowo-tłuszczowy posiłek dla Was, który może być zarówno śniadaniem, jak i innym posiłkiem, który wg Waszego planu ma składać sue z tychże makro-składników. Wiem, że często w pewnym momencie planu żywieniowego jest problem z “wymyślaniem” nowych posiłków do jedzenia, zatem przychodzę Wam z pomocą i z propozycją, którą możecie śmiało wykorzystywać w swoich jadłospisach.

Ponieważ sama jadam śniadania białkowo – tłuszczowe (ze względów zdrowotnych oraz dla lepszych efektów moich treningowych wojarzy), wiem, że mała liczba produktów do wykorzystania może skutecznie zniechęcać i powodować rezygnację. Jednakże my jesteśmy silni, nie poddajemy się, walczymy o siebie i swoje zdrowie, zatem poddawanie się i rezygnacja – to nie jest opcja dla nas, prawda drużyno? Zatem zapraszam do przepisu i mam nadzieję, że okaże się dla Was pomocny i przede wszystkim… smaczny.

 

Produkty potrzebne:

Avocado

3 ugotowane jajka

Sok z cytryny

Czosnek i Cebula

1 łyż. Cytryny

1 łyż. oliwy z oliwek extra vergine

Coś zielonego, czyli: rzerzucha, szpinak, zielona cebulka, roszponka bądź inna roślina

Sól, pieprz do smaku (ja używam himalajskiej soli oraz pieprz ziołowy obowiązkowo!! 🙂 )

 

Przygotowanie:

Jest mega proste, łatwe i przyjemne. W sam raz dla zapracowanych i mających mało czasu i zabieganych osób, zatem miejsca na wymówki już nie ma, bo załatwiam dla Was ten problem skutecznie 😉 (nie wymigacie się!!)

  1. Ugotowane jajka posiekać, dodać posiekany drobno czosnek, cebulkę,
  2. Avocado rozgnieść na drobno, dodać przyprawy
  3. Dodać oliwę z oliwek, przyprawy oraz resztę składnikow i wymieszać
  4. Wszystko ze sobą połączyć i gotowe!!

Jeśli przepadasz za słodyczami, to polecam Fit Bounty szaleństwo (kliknij) ,przepyszny baton z samych zdrowych składników, który jest lepszy od oryginału. POLECAM!!

A jeśli jesteś fanką chleba i pieczywa, to również mam dla Ciebie ratunek, a mianowicie Domowy Chleb na Zakwasie (kliknij). Powinien zdać egzamin jeśli jesteś alergikiem glutenowym (tak jak ja!) i nie możesz jeść zwykłego pieczywa, a nie chcesz z niego całkowicie rezygnować. W moim przypadku ten chleb daje radę. Mam nadzieję, że dasz mi znać, jeśli i w Twoim jest OK. Jeśli nie – też daj znać, napewno zaproponuję inny przepis.

Tryb spalania tkanki tłuszczowej – cz. 1

Posted by | MOTYWAACJA | No Comments

tryb spalania tkanki tłuszczowej

Jeśli kiedykolwiek próbowałaś schudnąć, ale Ci się to nie udawało. Odchudzasz się i waga stoi w miejscu. Albo inaczej: po odchudzaniu bardzo szybko wracasz do wagi sprzed odchudzania i dopada Cię tzw. efekt jojo. A być może od dawna próbujesz schudnąć, stracić tkankę tłuszczową i zyskać jędrną, szczupłą i piękną sylwetkę, ale wciąż Ci się nie udaje. Chudniesz, a po jakimś czasie waga stoi w miejscu i nic się nie dzieje… albo wręcz przeciwnie… stosujesz wszystkie “złote rady” i nic nie działa… Błądzisz po omacku i nie wiesz co jest grane, bo już tyle ciężkiej i żmudnej pracy włożyłaś w pracę nad sylwetką. Jesteś w dobrym miejscu. Jeśli chcesz przestać błądzić jak dziecko we mgle we wszystkich złotych radach, cudownych i najlepszych ćwiczeniach, albo dietach na chybił trafił… to dobrze trafiłaś.

Czytaj więcej

Core Stability – jeśli chcesz mieć idealny brzuch

Posted by | MOTYWAACJA | No Comments

podstawa treningu core stability

Podstawą każdego treningu, absolutnie każdego treningu, niezależnie od tego, czy chcesz zgubić tkankę tłuszczową, czy poprawić kondycję i sprawność. Często osoby ćwiczące zapominają o tej kwestii, albo o tym poprostu nie wiedzą, ponieważ nikt im nie powiedział. Natomiast tak jak z budowaniem domu – najważniejsze są fundamenty. Tak samo z treningiem – fundamentem świetnej, sprawnej, jędrnej sylwetki są mięśnie stabilizacyjne.

Czytaj więcej

O kawie z masłem już pisałam…

Posted by | MOTYWAACJA | No Comments

boolet proof coffee

Bullet Proof Coffee

Czyli kawa z masłem na dobry początek dnia!
Pobudza mózg i dodaje energii… zamiast śniadania dla mnie to idealne rozwiązanie 

Dlaczego?

– Kortyzol z rana spowoduje szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.
– Tłuszcz DODAJE ENERGII (Twój mózg żywi się glukozą, ale bardzo chętnie ketonami, a one dają KOPA) … i daje sytość, w przeciwieństwie do węglowodanów, po których już po 2-3h czujesz się głody/a
– Grelina, która kontroluje uczucie głodu, osiąga szczyt rano po przebudzeniu,
– To powoduje, że czujesz głodek (tak to zasługa greliny, niektórzy wtedy rzucają się na jedzenie…, a ja zalecam przeczekać ten moment) … Twój tyłek i 6pak na brzuchu Ci za to podziękują  
– ten właśnie… Głodek… stymuluje wydzielanie GH, czyli hormonu wzrostu = spalanie tkanki tłuszczowej (notabene GH czyli Growth Hormone jest również chętnie stosowany przez celebrytów i bogate panie w celu dłuższego utrzymania młodego wyglądu, ponieważ gh “odmładza”)
– Nie podnosisz insuliny = nie hamujesz spalania tkanki tłuszczowej = włączasz glukagon do spalania tkanki tłuszczowej

CZY WIDZISZ JAK WAŻNĄ ROLĘ W PROCESIE KSZTAŁTOWANIA SYLWETKI ODGRYWAJĄ TWOJE HORMONY? ?? 

Oczywiście ta strategia NIE DLA KAŻDEGO!!

To jaką strategię przyjmujesz zależy od wielu czynników:

– od rytmu dobowego
– od tego, czy wieczorem była kolacja (i jaka)
– od tego kiedy i jaki trening wykonujesz
– od tego czy jesteś ekto-, endo-, mezo- morfikiem
– a może andro-, estro- lub genoidealnym typem hormonalnym
(tych typów jest zresztą więcej, o czym świadczy wygląd sylwetek również mężczyzn, już kiedyś niecoś o tym pisałam  wystarczy wrócić do wcześniejszych moich postów POLECAM!!
– od stanu Twojego zdrowia (przykładowo przy chorobach autoimmunizacyjnych oraz nowotworach te strategie będą zupełnie inne)
– od tego przede wszystkim JAK REAGUJESZ na dany składnik pokarmowy (tu pomocne somatotypy i typy hormonalne)

Jeśli potrzebujesz konsultacji w tym zakresie – chętnie pomogę dobrać odpowiednią strategię żywieniową….

Ja po takiej kawusi chętnie lecę na trening (nowy plan w realizacji) 

BHP Treningu cz. II

Posted by | MOTYWAACJA | No Comments

bhp treningu II

Kolejna część wpisu dotyczącego BHP treningu będzie poruszał aspekty bardziej techniczne. A zaczniemy od tego, co stanowi podstawowy problem osób początkujących, a nawet zaawansowanych.  A mianowicie  jaki trening wybrać?

Podstawowym błędem osób zwłaszcza początkujących jest:

  • nieprawidłowy dobór treningu pod cel treningowy
  • nieprawidłowy dobór ćwiczeń (zbyt trudne i zaawansowane ćwiczenia, które widzisz na filmikach na YT) Jest to też kolejny powód, dlaczego nie uznaję rozpisek treningowych, o czym pisałam TUTAJ.

Który trening jest lepszy?
Jakie ćwiczenia wykonywać?

W tym wpisie poznasz odpowiedzi na te podstawowe pytania.

Czytaj więcej