Jak osiągnąć najlepsze efekty treningowe?

Posted by | Sierpień 20, 2015 | MOTYWAACJA | 2 komentarze

najlepszeefektytreningowe

Takich wpisów nie robię często, ze względu na bardzo duży nawał obowiązków. Praca, Treningi, Konsultacje, prowadzenie Bloga, Fan Page, pisanie artykułów do gazet i portale fitnessowe, prowadzenie kanału na YT, pisanie nowego E-Booka – to bardzo dużo jak na jedną małą Kobietkę, która chce dzielić się swoją merytoryczną wiedzą i doświadczeniem (10 lat w branży) z całym światem 🙂

Dziś podaję podsumowanie Efektów Moich Podopiecznych:

1. Najczęściej zadawane pytania

Osoby , które do mnie piszą tu, bądź na mejla, bądź na FB często mnie pytają:

 

  • mam cukrzycę
  • mam choroby tarczycy/hashimoto
  • mam choroby metaboliczne
  • mam rozrusznik serca
  • mam nadciśnienie
  • jestem w ciąży/po ciąży

Czy przez te choroby uda mi się schudnąć?? ODPOWIADAM: TAK!!  Jest ogromna szansa, przy uregulowaniu hormonów, dobrze prowadzonej diecie, treningu, czasem suplementacji, odpowiedniej motywacji – zwiększasz swoje szanse na odchudzanie!!

Skąd to wiem? Bo z tymi problemami miałam w rzeczywistości do czynienia. Trenuję zarówno osoby, które mają problemy z tarczycą, jak i osoby, które miały wszczepiony rozrusznik serca, jak i kobietami w ciąży.

Zawsze dodatkową wartością, którą daję swoim podopiecznym jest to, że postrzegam człowieka jako CAŁOŚĆ. Jeśli ktoś mi mówi,  “ale ja chcę tylko schudnąć” – to najpierw polecam uświadomić sobie, skąd najpierw wzięła się ta nadwaga. Jeśli towarzyszą temu właśnie wyżej wymienione czynniki (a najczęściej towarzyszą, bo kto z nas jest w 100% zdrowy??) – to trzeba spojrzeć na siebie, nie tylko w kontekście super podniesionych pośladków i brzucha.
TRAKTUJMY SIĘ CAŁOŚCIOWO!! Tylko w taki sposób mamy szansę na powodzenie i sukces!!

 

2. Wszystko jest możliwe!!


OTO DOWODY!!

Dowód 1:
Monika – Endomorficzny typ, niedoczynność tarczycy

Typ kobiety Endo ma najczęściej problem z obwodami w talii. Do tego dochodzi nieprawidłowa funkcja hormonów tarczycy. Tym bardziej przy wolnym metabolizmie, ciężko schudnąć.

Dlatego tym bardziej jestem dumna z efektów Moniki, która

– aż -14cm straciła w talii w 4 miesiące naszej współpracy!!

Dowód 2:
Marta – Ektomorfik, trudność w budowaniu masy mięśniowej

Ektomorficzna kobieta ma trudność w budowaniu masy mięśniowej. Musi na to najczęściej więcej pracy włożyć w trening i dietę. Wystarczy, że nie doje, nie dośpi, za dużo przetrenuje – i traci uzyskane mięśnie.

Marta oczywiście na samych plusach:
+ 3cm w klatce
+ 4cm w talii
+ 4cm w udzie

Poza tym, jak mi się pochwaliła, że odkąd stała się bardziej kobieca, a mniej szczypiorkowata zewsząd słyszy komplementy, jaka to się zrobiła sexi dżaga Emotikon smile

Dowód 3:
Dorotka – Endo/ekto, osoba z insulinoopornością

Podobnie jak Monika, Edno ma problem z talią, poza tym problemy z cukrem we krwi, nie sprzyjają odchudzaniu tak samo jak problemy z tarczycą, a efekt:

– 3cm w talii !!!

GRATULACJE DLA WSZYSTKICH MOICH  DZIEWCZYN!!

– za wytrwałość
– za sukces osobisty
– za pęd do zmiany
– za słuchanie i stosowanie wskazówek trenera (czynnik konieczny do osiągnięcia sukcesu)
– za brak oszustw na diecie (przynajmniej tak twierdzą!! 🙂 

OKLASKI należą się!!

Jeśli zastanawiacie się, dlaczego nie wklejam zdjęć – odpowiadam, jeszcze nie pora. Nasza współpraca trwa nadal. A ja nie wklejam zdjęć bez pozwolenia moich podopiecznych, gdyż szanuję ich prywatność, a przede wszystkim prywatność ICH CIAŁ!! Ich kobiece ciała należą do nich, i to one zadecydują, czy chcą pokazać światu swoje przed i po 🙂

 

Jeśli chcecie poczytać więcej, na temat typów sylwetek, to tutaj znajdziecie artykuły

Artykuł 1 (czyli jak dobrać trening i dietę do typu sylwetki)

Artykuł 2 (czyli Twoje ciało determinuje Twoje efekty)

Artykuł 3 (podstawowy podział na Ekto, Endo, Mezo – skąd to się wzięło)

 

Pamiętajcie, że to są tylko tzw. wrzuty. Żeby ocenić swó typ sylwetki, potrzeba odpowiednich narzędzi, i trochę szerszego obszaru wiedzy. Zabierając się za układanie treningu i diety – to może pomóc. Jednak nie polecam eksperymentów osób niedoświadczonych na własną rękę, bo może wyjść nie tak, jak zamierzaliście 😉
Wszystko z głową, a nie “ja już wszystko wiem”.

 

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, to proszę udostępnij na Facebooku, skomentuj, wyślij mejlem do koleżanki, bądź zalajkuj na Social Mediach. Ciebie to nie kosztuje zbyt wiele, a możesz dzięki temu pomóc tym, którzy tego potrzebują, nawet jeśli nigdy się o tym nie dowiesz.

info

About Emilia Warakomska

2 komentarze

Leave a Reply