O MNIE

Nazywam się Emilia Warakomska…  jestem  Trenerem Fitness, Szkoleniowcem, Doradcą Żywieniowym oraz Managerem w Clubach Fitness

Jeśli jesteś osobą, która właśnie teraz chce zmienić swój styl życia, schudnąć raz a dobrze i skutecznie bez efektu jojo, zmienić swoje nawyki żywieniowe, poprawić parametry zdrowotne, skontaktuj się ze mną przez formularz KONTAKTOWY, a ustalimy konkrety.

Pomogę Ci osiągnąć Twoje cele o wiele szybciej i skuteczniej, dzięki dobrze wdrożonej strategii treningowo – żywieniowej. Stawiam na TRWAŁOŚĆ oraz na bezpieczeństwo i stawianie sobie realistycznych celów.

Specjalizuję się w treningu siłowym i szybkościowym, redukcja tkanki tłuszczowej, płaski brzuch, jędrna skóra, wymodelowane pośladki, dobra kondycja i świetne samopoczucie oraz mnóóóóstwo energii.

 

Moja metoda treningowa to 100% skuteczności, ponieważ po 12 latach treningów własnych oraz moich podopiecznych, różnymi metodami i systemami pracy z ciałem, wypracowałam własny system pracy, który cechuje się właśnie …skutecznością.  Biorę pod uwagę podstawowe cechy Twojej sylwetki (somatotyp oraz typ hormonalny), predyspozycje, możliwości czasowe oraz stan zdrowia, wprowadzając podstawowe elementy dietoterapii oraz motywacji.

 

W 4 prostych krokach pomogę Ci osiągnąć Twój cel.

Opracuję dla Ciebie plan w taki sposób, abyś mogła go skonsumować po kawałku, w swoim tempie, w swoim czasie,  jednocześnie osiągając zamierzony rezultat.

 

Od czego zacząć?

Krok 1. to KONSULTACJA

pierwsze spotkanie, na którym określimy stan Twojego zdrowia, motywację, Twoje potrzeby oraz cele, które zamierzasz uzyskać oraz to co chcesz zmienić w swoim stylu życia. Na podstawie uzyskanych informacji przygotuję dla Ciebie odpowiednią strategię treningową

Krok 2. to SPOTKANIE Z TRENINGIEM

nauczysz się odpowiedniej techniki ćwiczeń, poznasz wachlarz ćwiczeń, a także nauczysz się ćwiczyć bezpiecznie i skutecznie, tak aby odrazu pracować na efekty, nie narażając się na kontuzję lub długoterminowe czasy bez ruchu. Trening uwzględnia Twój cel, możliwości fizyczne oraz czasowe. Poznasz też różnice pomiędzy treningiem cardio, a treningiem siłowym. Dowiesz się dlaczego (kiedy i w jakich warunkach) trening działa, a dlaczego nie.

Krok 3. to MONITORING

to jeden z najważniejszych elementów, który jest bardzo często pomijany w strategii treningowej, przez co ludzie rezygnują, nie widzą efektów swoich działań, popadają w słomiany zapał i demotywują się. Będziemy monitorować efekty poprzez specjalne narzędzia i na bieżąco korygować strategię

Krok 4. to ŻYWIENIE

zmienisz swoje nawyki żywieniowe poprzez dobór odpowiednich produktów, poznasz zdrowe zamienniki ulubionych produktów, a zdrowa dieta doda Ci energii, zachowa zdrowie i ułatwi drogę do celu

To jest właśnie INDYWIDUALNIE dopasowany plan działania!!

Kiedy zaczniesz pracować moją metodą skończy się:

  • brak efektów i
  • zmęczenie i sfrustrowanie brakiem efektów
  • chaos treningowy i dietetyczny,
  • słomiany zapał i odpuszczanie
  • szybka rezygnacja z treningu i diety
  • ciągłe borykanie się z efektem jojo
  • lub wahaniem wskazówek wagi.

Ponieważ zaczniesz działać na swój efekt. I zobaczysz, że trening kształtuje nie tylko ciało, ale i charakter!!

Z każdym tygodniem będziesz wiedzieć:

  • jakie ćwiczenia dokładnie wykonywać,
  • w jaki sposób (poznasz dokładną technikę)
  • jaką ilość powtórzeń, serii oraz ćwiczeń aby osiągnąć efekty
  • będziesz wiedzieć jak dopasować jedzenie do trybu dnia (a nie na odwrót)
  • dowiesz się, że monitoring to podstawa Twoich działań
  • Twój proces dbania o zdrowie i ciało będzie poukładany i dobrze zorganizowany

Ogólnie rzecz biorąc moja praca w liczbach wygląda następująco:

  • 12 lat doświadczenia
  • 50 zadowolonych podopiecznych
  • ponad 2 mln godzin na zajęć grupowych
  • 50 osób przeczytało mojego ebooka
  • 5 tys. osób zapisało się na mój kurs on-line
  • 10 000 osób miesięcznie czyta tego bloga

 

Każdy z moich podopiecznych traktowany jest bardzo precyzyjnie i indywidualnie poświęcam 100% swojej uwagi i czasu dla danej osoby. Trenuję max do 5 osób, ponieważ uważam, że tylko wtedy praca Trenera Personalnego ma sens i może być skuteczna dla podopiecznego.

Dzięki temu jestem w stanie poświęcić dużo uwagi i angażu osobom, które prowadzę indywidualnie. Dlaczego?? Ponieważ:

  • prowadzenie podopiecznego, to coś więcej niż 3h spędzonego czasu w tygodniu na siłowni… ale pozwól, że system mojej pracy zdradzę Ci w innych okolicznościach 🙂
  • szanuję Twoje cele, Twój czas i Twój hajs, …z czym większa liczba podopiecznych nie mogła by się wiązać, bo nie było by na to przestrzeni
  • prowadzenie podopiecznego to uwaga i skupienie na maksymalizacji efektów, osiągnięcie zamierzonego celu
  • prowadzenie podopiecznego to również edukacja w taki sposób, abyś mogła trenować po jakimś czasie samodzielnie, bez nadzoru
  • i wiele innych… ale o tym napewno napiszę osobny artykuł 🙂

    Poprzez własne 12 letnie  doświadczenia treningowe i dietetyczne doszłam do tego, że trening kształtuje nie tylko ciało ale i charakter. A to oznacza, że NIEZBĘDNYMI SKŁADNIKAMI SUKCESU są:

  • Samodyscyplina

  • Cierpliwość

  • Zaangażowanie

 

Robię to ponieważ taka jest moja misja życiowa, a moją największą satysfakcją jest Twój Sukces!!

 

 


Poza tym:

 

Uczę Kobiety akceptacji swojego ciała i tego, że natura  dała nam taki potencjał GENETYCZNY, z którego można wyrzeźbić cuda niekoniecznie wpasowując się w szablonowe kanony urody

 

A oto kilka opinii osób, które ze mną trenowały:

“Każdemu, kto zastanawia się nad wyborem trenera personalnego z czystym sumieniem polecam Emilię. Profesjonalnie prowadziła i nadal prowadzi wszystkie moje treningi, dała mi dużo motywacji i wiary w siebie, gdyby nie ona, to na pewno przestałabym cwiczyc na siłowni. Zabrakło by mi silnej woli.
Emilia ma kompleksowe podejście do treningów, dostałam od niej mnóstwo wartościowej wiedzy doskonale opracowała dla mnie odpowiednią dietę, „zaraziła” mnie zdrowym trybem życia i sposobem odżywiania.
Mam lepszą kondycję fizyczną, większą wytrzymałość, jędrne ciało, pozbyłam się cellulitu i tkanki tłuszczowej. Dzięki temu zyskałam większą pewność siebie i siłę w pokonywaniu przeciwności życiowych i losowych.
Dzięki wsparciu Emilii już poza wszystkimi naszymi godzinami spędzonymi na treningach i w siłowni, podjęłam dużo trafnych i właściwych decyzji w moim życiu…” Aneta Karczewska, podopieczna

 

“Wahałam sie, czy współpracowac z Emilia. Nie bylam pewna, czy to bedzie dobra inwestycja. Dzis juz wiem, ze niepotrzebnie. Ciesze sie, ze nacisnełam TAK! Co dostałam? Ogrom wiedzy, wsparcia i KOPA motywacyjnego, bez którego SAMA NIE DAŁA BYM RADY. Pewnosc siebie, piekne ciało, silny charakter – to skutek uboczny współpracy z Emilia ” 
Marta Sadowska, podopieczna     
“Zajęcia z Emilią są najlepsze na świecie. Motywuje do przekraczania granic, koryguje błędy, daje wycisk, stawia wyzwania, stałe podnosi poprzeczkę i nie pozwala się poddać. Dopiero ćwicząc z Emilią i stosując się do jej wskazówek osiągnęłam rezultaty o jakich marzyłam, a jakich nie byłam w stanie osiągnąć sama, pomimo iż na treningach spędzałam wiele godzin w tygodniu i stosowałam dietę. Emilia pokazała mi zupełnie inny kierunek, zdjęła presję wyglądu z moich barków, co spowodowało, że zyskałam nie tylko ciało marzeń, ale i równowagę w życiu” Monika Kołodziej, podopieczna

Warto ćwiczyć Emilią nie dlatego, że posiada ogromną wiedzę, dobierze dietę i skoryguje błędy w wykonywaniu ćwiczeń czy podsunie metodę ćwiczeń dostosowaną do Waszej sprawności fizycznej i problemów (np.z kręgosłupem). Tego można (dużym nakładem własnej pracy) samemu się dowiedzieć. Warto ćwiczyć Emilką z zupełnie innego powodu: dlatego, że motywuje, uczy samodzielności oraz dyscypliny, która jest sprawą najwyższej rangi w osiągnięciu sukcesu sylwetkowego.  Wydobywa człowieka pokłady zaangażowania, zdyscyplinowania i zmotywować do osiągnięcia sukcesu. Jeśli więc chcecie sukcesu w swoim życiu – warto ćwiczyć właśnie z nią. Pozdrawiam i polecam Emilię wszystkim. Danai Chondrokouki, podopieczna

 

“Od zawsze byłam aktywna fizycznie. Po upływie 30 roku życia zostałam „podwójną” mamą, wciąż bardzo aktywną zawodowo.  Naturalnie w tej sytuacji, odczułam brak wystarczającej ilości czasu na treningi.  Nie było już miejsca na zabawę, potrzebowałam konkretów.

Świetnie się złożyło (podobno w życiu nie ma przypadków), że w tym czasie poznałam Emilię. Zaczęłam 2-3 razy w tygodniu uczęszczać na prowadzone przez Nią zajęcia grupowe. Te treningi są przemyślane, nie ma w nich przypadku i angażują wszystkie partie ciała. Daje konkretny wycisk zarówno, jeśli chodzi o wzmacnianie mięśni jak i o treningi cardio. Pomimo, że często nie jest łatwo to Jej pozytywna energia pomaga w przełamywaniu swoich słabości. Dzięki tym treningom WRESZCIE poznałam prawidłową technikę ćwiczeń, bo nie zdawałam sobie sprawy z tego, że wiele z nich wykonywałam błędnie przez większość życia. Teraz z powodzeniem mogę ćwiczyć sama.

Po krótkim czasie moje ciało znów stało się jędrne i sprężyste a forma sprzed ciąży wróciła z podwojona mocą” 😉 Dzięki Ci Emi

 Barbara Jóźwik, podopieczna

 

“Do klubu fitness chodzę już od dobrych paru lat. Jednak poza lepszym samopoczuciem nie osiągałam zbyt rewelacyjnych efektów. Dopiero zbliżający się ślub i wizja pięknie wyrzeźbionych ramion w ślubnej sukience skłoniły mnie do skorzystania z pomocy trenera personalnego. Szczęście chciało, że poznałam wtedy Emilię – stała się dla mnie nie tylko trenerem, doradcą, wsparciem ale też przyjaciółką, a treningi z nią stały się ukojeniem po stresującym dniu. Dzięki regularnym treningom z Emilią, nawet nie zauważyłam kiedy wyrzeźbiło się moje ciało, na co zaczęły zwracać uwagę moje koleżanki. Już po 1,5 miesiąca treningów skóra stała się jędrna, brzuch płaski a uda szczuplejsze. Do tej pory poprzez samodzielne treningi nie uzyskiwałam takich efektów. Brzuch ćwiczyłam regularnie bez większych efektów. Pomimo regularnych ćwiczeń mięśni ud oraz cardio – nie przynosiło to rezultatów. Dopiero podczas treningów z Emilią uświadomiłam sobie co to jest jakość w treningu i wiele się nauczyłam na temat mojego ciała. Wystarczy trenować efektywniej, i z dobrze dobranym planem, niż się katować. Za to wszystko dziękuję”

Gosia Lubelska – podopieczna.

 

“Wiele lat trenowałyśmy w fitness klubach, jednak bez większych postępów. Raczej przypominało to dreptanie w miejscu. Przełom nastąpił dopiero na indywidualnej współpracy z Emilią. Uświadomiłyśmy sobie jakie błędy do tej pory popełniałyśmy, których eliminacja spowodowała, że odrazu zaczęłyśmy ćwiczyć efektywniej, a i dieta okazała się nie taka straszna. Treningi z Emilią działają i są bardzo skuteczne, a poza tym Emilia ma MOC do dawania motywacyjnego kopa. Dziękujemy.” Basia Żwiryk i Janina Studnicka – podopieczne.

“Z Emilią trenowałam najpierw na zajęciach grupowych, jednak było mi mało, więc zaczęłam korzystać ze współpracy indywidualnej. Jestem bardzo zadowolona z naszej współpracy, ponieważ Emilia podchodzi do współpracy bardzo profesjonalnie i kompleksowo, motywując mnie do pracy w chwilach zwątpienia. Ponadto ma genialne podejście, ponieważ potrafi przekonać do ćwiczeń, których nie lubiłam, a w razie potrzeby postawić na równe nogi. Przed współpracą nie ukrywam, że borykałam się ze słomianym zapałem. Dzięki Emilii nie ma szans na to, żeby motywacja mnie opuściła. Nabrałam pewności siebie, osiągnęłam cele dotyczące ciała, jestem szczuplejsza, silniejsza, mocniejsza fizycznie i psychicznie. Nie spodziewałam się, że efekty współpracy indywidualnej mogą być ta rewelacyjne” Beata Kozak – podopieczna.

“Rozpoczynając współpracę z Emilią, oczekiwałam więcej informacji dotyczących odchudzania, diety i ćwiczeń, ponieważ od dłuższego czasu chodziłam na zajęcia fitness i próbowałam schudnąć, jednak waga stanęła w miejscu. W dodatku miałam problemy z niedoczynnością tarczycy, więc myślałam, że już nigdy nie schudnę. Poddałam się. Jednak w tym czasie poznałam Emilię i jej podejście oraz metody działania zupełnie zmieniło moje życie i ciało.  Zaczęłam zwracać uwagę na technikę wykonywania ćwiczeń i na to co jem, i nie zdawałam sobie sprawy jakie błędy popełniam. A myślałam, że dobrze się odżywiam.  Poza tym co jest najlepsze w jej treningach: Emilia motywuje do przekraczania granic, koryguje błędy, daje  wycisk, stawiasz wyzwania, stale podnosi poprzeczkę i nie pozwala się poddać