Top 5 najlepszych ćwiczeń na podniesione pośladki. Program “Brzoskwiniowa pupa w 5 tygodni”

Posted by | Luty 26, 2013 | TRENING | 10 komentarzy

Top 5 – najlepsze ćwiczenia na pośladki to mój autorski program pt. “Brzoskwiniowa pupa w 5 tygodni”, który robi furorę wśród moich podopiecznych.

Skonstruowałam ten krótki, ale skuteczny program dla Wszystkich z Was, które marzą o tym, by ich pupy były jędrne podniesione, gładkie i bez cienia cellulitu. A chcieć to móc – zatem zapodaję dla Was ten trening. Czytaj uważnie tego posta.

Krągłe jędrne pośladki to marzenie wielu kobiet. A że zawsze powtarzam, że marzenia trzeba spełniać, i chcieć – to móc, skonstruowałam ten oto program. Muszę tu zaznaczyć kilka ważnych kwestii dotyczących tychże mięśnni. A mianowicie:

  • mięśnie pośladkowe są największym mięśniem w ciele człowieka (to bardzo ważny fakt, który trzeba wziąć pod uwagę układając plan treningowy)
  • wiele ćwiczeń, które są uważane za najlepsze ćwiczenia na pośladki – wcale takowymi nie są
  • wiele kobiet musi uważać ćwicząc mięśnie pośladkowe, by nie rozbudować przy okazji mięśni ud (o tym mówię więcej na szkoleniach)
  • ćwicząc regularnie podany program przez 5 tyg. pozbędziesz się cellulitu, i zyskasz jędrne, kształtne, podniesione pośladki

 

Zapraszam do obejrzenia i korzystania z zestawu ćwiczeń, a także pochwalenia się efektami 🙂

Tym jak skuteczny jest to program prezentuje między innymi moja podopieczna Monika, wraz ze swoją metamorfozą. Zdjęcie nie jest profesjonalne, ale zwróć uwagę na to, że jakość skóry, kształt pośladków i jędrność zdecydowanie się poprawiły. I to tylko w 5 tygodni.

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, to dodaj komentarz i zastosuj moje zasady, aby cieszyć się jędrnym i płaskim brzuchem. 🙂

A jeśli chcesz więcej wartościowych informacji to zapisz się na moje szkolenie, z którego dowiesz się jak przejść od wiedzy do działania. Dołącz do 5 tys. osób, które przeszło mój kurs i ciesz się świetnymi rezultatami.

Możesz również dołączyć do grona osób, które wypełniły Ankietę i dowiedziały się, jakie błędy muszą wyeliminować, aby ćwiczyć bardziej skutecznie.

About Emilia Warakomska

10 komentarzy

Leave a Reply